BLÄÄ

Idag fyller Danne 20 år. Grattis Danne! Hoppas du får en härlig födelsedag.

Min bror och min mamma åkte till Växjö för en stund sen. Pappa körde dem till centralen för en halvtimme sen. Kommer sakna min bror jättemycket :(. Jag blir alltid lika van att ha honom hemma, oavsett om han stannar här i en dag eller i flera veckor.. Älskar att ha honom här hemma..
Mamma kommer däremot hem imorgon igen så hon ska bara dit för ett kort besök.

Förresten! Jag har snart tittat klart på hela The Hills serien. Är på avsnitt 4 säsong 5. Om jag inte hittar något annat att göra idag så ska jag kanske titta färdigt på hela serien :D

Men nu ska jag hoppa in i duschen. Känner på mig att detta kommer bli en sån där ÅNGEST dag där jag kommer vara så extremt uttråkad och deprimerad att jag bara kommer sitta o tänka på mitt liv.


Det är väl Halloween snart? Jag kanske borde klä ut mig som en vampyr eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: hej

kollar du på the hills avsnitten på en hemsida? såfall vilken?

2009-10-26 @ 00:08:35
Postat av: nina bukvic

du kan vara utklädd till katt hahaha en svart katt hade fan vatt snyggt

2009-10-26 @ 13:11:49
URL: http://ninabukvic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0