YEAHHHHHS

Anonym om lite blandat:
hejsan jag har undrar vilken trafikskola gjorde du din risketta på?

SVAR: På Ericsson City i malmö. Fersensväg 5

Anonym om Några bilder från igår:
hej var har hon köpt sin grå kläning, riiiktigt dödlig va den (A)

SVAR: Haha:D visst var den! Men jag har faktiskt ingen aning om vart hon köpt klänningen! Kan fråga nästa gång jag träffar henne.



TJENA! Idag har varit en ganska bra dag!
Det började med att jag skulle till stan för att fika med Jasmine. Nicole skulle också följa med men hon stack för att träna istället, bra jobbat! :D
I vilket fall som helst så åkte jag aldrig in till stan. Ni har ju sett hur vädret är idag.. (ni som bor i Malmö åtminstone). Det är STORM idag, och min mammas fina paraply gick sönder när jag var ute.. haha :(

Till slut så åkte jag ÄNDÅ in till stan. Men jag skulle bara hälsa på min pappas kompis på hans jobb. Han äger en skoaffär i stan där jag kanske ska börja jobba/hjälpa till "deltid". Vi får se hur det blir, men det ser i alla fall ljust ut hittills.

Nu ska jag softa framför TV´n hajdooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0