up up and awaaaay

Åhh är helt seg. Igår var jag också helt seg. Satt hemma heeeela dagen igår, och gjorde absolut ingenting alls. Kände mig lite småförkyld när jag hade vaknat, men det blev bättre mot kvällen.

Ska ta tåget in till stan nu kl 15.44. Ska först köpa sushi och därefter sticker jag till jobbet. Är inte ALLS hungrig men jag måste ändå köpa med mig något att äta. Även om jag inte är hungrig nu så kommer jag bli hungrig mot kvällen, jag slutar liksom kl 9.

PUSSHEJ

PS: hade sjuuuuka drömmar inatt alltså.. blev nästan lite rädd på riktigt när jag vaknade hahaha


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej tjejen :) Får man fråga om du kommer från Iran/har iranskt ursprung? :)

2009-11-03 @ 15:31:03
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0