Trött som faaaan

Idag jobba jag från 10-16. Skulle egentligen bara jobba till 14 så jag var heeeelt död när jag kom hem. Tog inte med mig någon mat heller eftersom att jag trodde att jag skulle hem tidigt.

Jag deckade i soffan så fort jag kom hem och där har jag legat hela kvällen haha. 
Är fortfarande jättetrött, så jag ska bara lägga mig framför TV´n och ta det lugnt. Ska stänga av datorn också, annars kommer jag bara sitta framför den i flera timmar i onödan.

Imorgon ska jag vara i butiken igen och hjälpa till, från 11.30-16.30, och därefter jobbar jag med telefonförsäljningen från 17.00-21.00. Jag hoppas verkligen att jag kommer ha någon energi kvar haha..

PUSSSSHEJ ha en fortsatt trevlig måndagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0