torsdag

nyss duschat och sånt däääära.
ska ta bussen in till stan vid halv 4, för jag måste köpa med mig något att äta till jobbet. orkar inte köpa sushi. kanske blir en whopper meal? vi får se. jag är varken hungrig eller sugen på något speciellt.

see ya later

har fått beslutsångest angående det med halkan igen... på ett sätt vill jag skjuta upp halkan en månad (till januari). Jag förlorar egentligen inget på att skjuta upp det. För jag kommer hinna köra mycket mycket mer, vilket gör att jag kan boka in teorin och uppkörningen direkt efter halkan.
Men om jag gör halkan i december så måste jag ÄNDÅ vänta ett bra tag innan jag är redo för teorin och uppkörningen.. ah jag vet inte. skitjobbigt alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0