tjabba

Kroppen börjar kännas bättre.
Har bara ont i armen fortfarande.

Har nyss tittat på 90210, ska kolla om det har kommit ut något nytt avsnitt som jag inte har sett än.
Är SKITSUGEN på choklad och sushi.
Ska nog köpa sushi till jobbet imorgon.

pusssssshej leverpastej


en som aldrig haft problem med ex förrut sick om Pain in my body:
tips om hur man kommer över sitt ex? Som hör av sig hela tiden med jämna mellanrum.

SVAR:
Jag kan börja med att säga såhär. Det finns TRE anledningar till att EX (killar eller tjejer) vill hålla kvar kontakten.
1. Han/hon saknar dig och vill ha dig tillbaka.
2. Han/hon vill fortfarande känna kontroll över ditt liv. Genom att hålla kontakten så vet han/hon vad du gör varje dag.
3. Han/hon vill helt enkelt bara vara vän med dig!

Det är svårt att tro att man kan vara vän med sitt ex, men i vissa fall så funkar det faktiskt. Sålänge det är klart och tydligt från bådas sida så kan man vara hur bra vänner som helst!
Men OM du känner att du inte kan komma över honom så bryt kontakten!! Det finns inget annat sätt. Och ni har ju redan gjort slut. Så du får ju ingenting utav att hålla kontakten med honom, eller hur? Du kommer bara må sämre själv och bli påmind om ert förhållande varje dag!
Säg till honom: "Jag behöver bryta kontakten med dig ett litet tag så att jag kan försöka komma över dig. Det funkar inte såhär.. Jag hör av mig till dig igen så fort jag mår bättre. Jag behöver bara lite tid för mig själv".
Om ni har en bra relation så kan du säga så. Jag lovar att han INTE kommer bli sur! Om ni INTE har en bra relation så kanske du behöver säga "LÅT MIG VARA DITT SÄR!". Det funkar också haha. Du måste bedöma efter er egen relation.
Om du känner att du kan glömma honom samtidigt som du har kontakt med honom så tycker jag att du ska göra det! Men då måste du vara beredd på att det KOMMER ta längre tid.


Kommentarer
Postat av: :)

Jo det är sant. fast han här verkar ha problem nummer 2 då det har varit slut i snart 1 år tar han kontakt med mig och skriver saker som att han saknar mig och att jag ska visa honom kärlek osv osv. men sen kommer hans fula sida upp ibland och han skyller på att jag inte är söt mot honom därav beteendet? ehh. och när man konfronterar honom och frågar vad fan han håller på med blir det den "vafan snackar du om" riktigt sääär deluxe.

2009-11-11 @ 23:15:30
Postat av: Anonym

Är du och Danne fortfarande tillsammans?

2009-11-11 @ 23:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0