Tisdag

TJA!

Jobbet i skoaffären gick jättebra idag, för jag var jättepigg! Jag var ju så himla trött igår så jag somnade strax innan kl 12 på kvällen, och vaknade lite innan 10 i morse. Så jag har sovit gott inatt:)
Skulle ju egentligen jobba med telefonförsäljningen efteråt men min chef sms:ade mig och sa att jag fick ledigt idag. Hon behövde vissa andra säljare istället.

Jag kom hem runt halv 6 och gick ut och övningskörde med pappa direkt. Vi körde i drygt 1 och en halvtimme, så nu sitter jag här.
Idag tränade vi på backning runt hörn osv. Det var första gången jag gjorde det, så det kändes konstigt.

Vet inte vad jag ska göra nu.. blö




Dagens lunch! Mumsssss.
Kofteh (persisk mat, typ en enorm "köttbulle" med ris och annat inuti) + bröd


skulle fota mig i spegeln hahaha


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skobutik jobbar du på?

2009-11-24 @ 22:54:34
Postat av: Anonym

vilken skobutik jobbar du på?

2009-11-24 @ 22:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0