Tankar, tankar och tankar

Åhh jag har så många tankar.. jag har börjat få samma sorts ångestkänslor som jag brukade ha när jag hade extremt mycket plugg i skolan. Ni vet, när man liksom inte hinner med någonting. När man inte vet VAR man ska börja för att göra allt färdigt i tid.

Jag tänker på:
Min framtid
: Vilka utbildningar ska jag söka till? Till hösten alltså. Ska jag verkligen åka utomlands och plugga till läkare? Det är ju min dröm, men är jag beredd på att lämna mitt liv här, för att plugga där i 6 år? 6 år är en lång tid.. men det kommer ju vara värt det i slutändan..
Mitt jobb: Nästan alla jag känner har bra jobb, men så fort jag söker till samma sorts jobb så blir jag nekad. Det känns som att det verkligen är något fel på mig..
Mina relationer: Alla möjliga bekanta.. vänner, familj osv.. Inga speciella kommentarer här. Men det är klart att jag är fundersam över vissa saker..
Mina pengar: Pengar som jag inte ens har. Under de 4 senaste månaderna har jag klarat mig på min egen inkomst. Eller ja, NÄSTAN helt själv. Men just denna månaden har jag extra mycket grejer som jag verkligen behöver köpa.. inte saker som jag VILL köpa, utan saker som jag MÅSTE köpa. Typ vinterjacka, vinterskor, mössa, vantar osv.
Min hälsa: Jag känner mig inte på topp. Vill börja sola igen, 3 dagar i veckan. Men med vilka pengar?
Min träning: Jag är i skoaffären varje dag, och där får jag definitivt någon form av "motion" med tanke på att jag rör på mig hela tiden under flera timmar. Men det är inte tillräckligt!!! Jag saknar att få svettas och få ANSTRÄNGA mig under ett träningspass. Men jag är FÖR trött när jag går från butiken, så jag orkar aldrig gå och träna. Jag vet inte hur jag ska balansera det..

JAG FÅR ÅNGEST ÖVER MITT LIV.
hahaha


Kommentarer
Postat av: Nelli

ajnaz, min brorsa plugga till tandläkare utomlands o han säger att det är det bästa han gjort!

2009-11-30 @ 17:34:16
URL: http://ennellimedi.blogspot.com
Postat av: f

tycker verkligen att du borde plugga utomlands. när du tar examen kommer du känna att du gjorde rätt val. under tiden kommer du träffa massa fantastiska,NYA vänner. man tror att allt finns i malmö, men glömmer att det finns en hel värld där ute. min vän pluggar till läkare i polen, och hon trivs hur bra som helst.

2009-12-01 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0