svar!!

:) om tjabba:
Jo det är sant. fast han här verkar ha problem nummer 2 då det har varit slut i snart 1 år tar han kontakt med mig och skriver saker som att han saknar mig och att jag ska visa honom kärlek osv osv. men sen kommer hans fula sida upp ibland och han skyller på att jag inte är söt mot honom därav beteendet? ehh. och när man konfronterar honom och frågar vad fan han håller på med blir det den "vafan snackar du om" riktigt sääär deluxe.

SVAR: Jag har en sak att säga om det! IGNORERA honom. Tydligen så verkar han inte förstå vad han själv håller på med. Han kanske inte vet vad han själv vill överhuvudtaget. Men det låter som att han är en skum typ som du inte borde ta tillbaka haha. Försök banka lite vett i hans huvud, men om det inte går så bara ignorera honom. Det finns inte mycket mer du kan göra =/.. eller jo, det finns det, men jag tror att det är olagligt hahah

Anonym om tjabba:
Är du och Danne fortfarande tillsammans?

SVAR: Jag gissar på att du inte följer min blogg haha. Nope vi är tyvärr inte ett par längre.
Just friends!


Kommentarer
Postat av: jasmine

hahahhahahahhah " antar att du inte följer min blogg"

2009-11-12 @ 11:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0