SING ALOOOONG WITH AJNAZ

Jag har inte tagit bilder idag. SORREEYYY
Köpte BK-mat till jobbet.
Jobbet gick bra. wihoo
that´s it.

Imorgon kl 8.45 ska jag vara på körskolan. Dags för riskettan. Ska nog köpa med mig en kaffe på vägen. Känner på mig att det kommer bli ganska drygt..
Vet inte vad jag ska göra efteråt. MENNNN jag har bestämt mig för att INTE sova även om jag åker hem igen. Ska göra något vettigt. Som att rensa datan eller plugga körkortsteori.
Jag skriver hur det går imorgon, och om jag INTE gör som jag har lovat mig själv, så får ni lov att slå mig om ni ser mig ute på stan. Så för att INTE bli slagen så ska jag hålla mina egna planer:D haha så störd jag är

SAKNAR MINA KOMPISAR. En hel vecka utan dem = KAOS.
Och jag har ingen annan som jag kan vända mig till precis, så jag är typ ganska ensam här haha

NU ska jag sjunga, vi ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0