Riskettan!

Kom nyligen hem från riskettan. Hade faktiskt skitkul där haha. Träffade Roham där, vilket var jättekul. Har inte träffat honom på läääänge, så det var kul att sitta där med någon man känner.
Läraren var också jätterolig haha, så tiden gick ändå snabbt.

Nu ska jag sjunga lite och se ifall jag kan spela in någon intressant video! Jag ser förfärlig ut. Inget smink, inga linser, lockigt (och ej kammat) hår. Så vi får se hur det blir med det haha.

Har pratat med min bror nu också. Han tycker också att jag ska göra halkan i december.
Han som var lärare idag på riskettan sa också att jag borde göra det. Så fort jag sa att jag har kört på motorväg så sa han "Ja men klart att du ska göra halkan nu". Så jag litar på dem! hahah
Ska försöka köra så mycket som möjligt innan halkan så att jag INTE tvingas avboka den. Håll tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0