Pub kväll!

Så seg jag har blivit med bloggen!
Har bara varit hemma idag. Skulle egentligen jobba men jag var uppskriven som reserv, och de behövde inga reserver idag, så jag har bara suttit hemma.
Ville till stan innan men jag latade mig som vanligt..

Ikväll ska jag till någon pub med Nathalie och Johan från min gamla klass. Alltså jag har inte umgåtts med någon från klassen på snart 6 månader! Det låter helt sjuuuukt att det har gått 6 månader sen vår student!!!
Jag har träffat Nathalie ute ett par gånger, men vi har aldrig hunnit prata eller så, så det kommer bli kul att få träffa dom idag.
Jag vet inte var vi ska gå, och jag är inte så duktig på pub-livet haha, så jag låter dem välja ställe. Men det blir någonstans på Möllan i alla fall.
Jag och Johan måste vänta tills Nathalie blir färdig vid 9-tiden. Så jag ska hem till Johan en stund tidigare, orkar inte sitta här hemma som ett mongo.

Nu ska jag äta räkmacka:) MUMS
Ska försöka ta bilder ikväll! Vet inte hur foto-glada Nathalie och Johan är ikväll haha


Kommentarer
Postat av: nina bukvic

gumman! har massa nya låtar på bloggen. TITTA :D:D

2009-11-19 @ 21:11:31
URL: http://ninabukvic.blogg.se/
Postat av: Nelli

hhahah snackar vi johan hovis? :)

2009-11-20 @ 01:09:11
URL: http://ennellimedi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0