Pappas födelsedag!

Jag har ett problem! Min pappa fyller år idag. Och på söndag är det fars dag. Hans födelsedag och Fars Dag hamnar på samma vecka VARJE år. Så jag brukar bara köpa EN sak till honom eftersom jag inte har pengar att köpa två presenter.

Men nu har jag inte köpt något än? Och jag har ändå tänkt sticka till stan imorgon för att handla mascara, så jag kommer handla till honom då också och ge presenten på Fars Dag. Men jag vet inte ifall jag borde åka till stan NU och köpa presenten istället, så att jag kan ge den till honom idag istället ?

Jag känner VERKLIGEN inte för att åka till stan idag. Och jag ser hemsk ut just nu

Jo nu ska jag ta på mig och sticka o handla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0