Pain in my body

Alltså jag har såååå ont i min arm. Jag kan inte röra den.
Det känns som att jag har träningsvärk i hela kroppen, och det känns mest över skulderbladen!?
Min chef var jättesnäll och lät mig stanna hemma idag. Jag hade aldrig frågat henne om ledigt annars för jag har varit ganska jobbig den senaste tiden haha.. Men imorgon ska jag göra mitt allra bästa på jobbet!

Jag har legat och vridit och vänt på mig hela natten. Har sovit ganska oroligt.. hade jättekonstiga drömmar dessutom.. nä, ingen bra natt!

Vet inte vad jag ska göra idag. Känner mig jättesvag i kroppen men jag orkar inte heller sitta hemma hela dagen. Behöver lite frisk luft.. Har ingen energi att klä på mig ens.. hur ska detta gå.

Nu ska jag sluta klaga som ett litet barn och titta på tv istället


Kommentarer
Postat av: en som aldrig haft problem med ex förrut sick

tips om hur man kommer över sitt ex? Som hör av sig hela tiden med jämna mellanrum.

2009-11-11 @ 17:46:14
Postat av: Danne

haha dem som frågar efter tips bör gå till psykolog, och haha för att du har ont raspberry :)

2009-11-11 @ 18:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0