nyttig dag

Anonym om Långt svar:
Det var jag som skrev frågon. Tack så mycket säger jag bara! kändes som ett riktigt bra svart och du förstår verkligen. Dina vänner borde vara sjukt tacksamma för dig. Du verkar vara en underbar och smart tjej. Önska det fanns fler som dig :). Tack <3

SVAR: Vad gulligt sagt hihi. Detta låter kanske nördigt haha, men jag mår faktiskt BRA när jag hjälper andra. Det är ju en av anledningarna till att jag brinner för läkar-yrket.
Så bara fråga på ifall ni undrar något eller ifall ni helt enkelt bara vill ha en åsikt.



Idag har jag i alla fall fått LITE mer gjort jämfört med de senaste dagarna.. Har pluggat körkortsteori, gjort ett teoriprov på datorn (ska strax fortsätta göra fler prov), gjort lite sysslor här hemma osv.

Mamma har stått och lagat mat i 5 timmar till sina kollegor på jobbet. Så jag har erbjudit att komma och lämna maten imorgon vid 12-tiden.
Och jag måste byta rutiner och SLUTA gå och lägga mig kl 3 på natten och vakna kl 12 varje dag.
Så jag tänkte att ifall jag lämnar maten imorgon så MÅSTE jag upp tidigare och åka in till stan. Kan inte ligga och snooza i 2 timmar. Smart va :) ?
Sen tänkte jag gå och plugga teori på körskolan ifall jag inte träffar vänner istället.
Och kl 5 blir det jubbbbb :)


Kommentarer
Postat av: nicole

ajniiiii! jag saknar dig jättemycket! du är underbar tös!

2009-11-04 @ 22:34:09
URL: http://nicolemileson.webblogg.se/
Postat av: -

Synd att det är så mellan Jassi dig och Rebecca nu..känns inte som att ni umgås lika mycket, och synd att vissa snackar FÖR jassiochdig på sin blogg.

Tror nog att du och Jassi kan snacka för er själv och inte låta någon snacka för er. Visst?

Alla ska sköta sitt eget. Håller du inte med ajni? Ha en fin dag

2009-11-04 @ 23:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0