Natt-snack

Jag har inte orkat blogga på hela dagen. Somnade i soffan en timme innan, det är därför jag sitter uppe nu haha..

Tittade precis på det senaste avsnittet av Desperate Housewifes, och ni som följer serien kommer DÖÖÖÖÖ. I detta avsnittet händer så jäääävla mycket!

By the way!
Jag har slutat i skobutiken. Inte frivilligt, utan eftersom att arbetsförmedlingen har skickat dit en ny tjej pga att hon är i behov av jobb i någon skobutik. Hon är mycket äldre än mig, och mer erfaren inom sko-yrket, så hon borde självklart vara där istället för mig.
Så medans hon är där på prövotid så är jag "ledig". 
Men jag orkar inte (och tänker inte) sitta och vänta på att ägaren ska ringa mig, så jag ska ut och lämna CV redan denna veckan. Jag har ju även sagt upp mig från Norbrige med tanke på att jag kände att jag fick sämre försäljningsresultat..
Jag vill åtminstone FÖRSÖKA hitta ett nytt jobb med fast timlön där jag kanske kan få ut lite mer pengar varje månad. Är egentligen inte i behov av några större pengar med tanke på att jag äter och bor hemma. Men jag vill gärna kunna få ut en lön som jag klarar mig på i en hel månad. Och om ett par månader kommer jag förhoppningsvis också ta mitt körkort, och då vill jag gärna kunna använda min bil utan att behöva oroa mig så mycket om bensinpengar osv...
Jag vill kunna stå för det själv även om jag vet att mina föräldrar finns där för att hjälpa mig..

Men vi får väl se hur det blir..
Det finns jobb därute, det är jag nästan helt säker på. Man måste bara veta vart man ska leta. Om ni har något tips så säg gärna till. Blir väldigt tacksam.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sök i danmark, lätt att få jobb där och tre gånger så mycket lön!

2009-12-05 @ 18:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0