Mmmmmm COOOOCA COOOLA

Hej :D
Sitter här och softar. Har nyss kommit hem från jobbet. Har fått av mig mina jeans, så skönt! haha.
Hade tänkt äta men jag känner mig inte så hungrig längre.
Är jättesugen på att se This Is It igen! Michael Jackson gör mig alltid på bra humör.

Ska dricka min Coca-Cola Zero nu och titta på Europe Music Awards på MTV :D It´s LIVE from Berliiiiin !

Pratade nyss med mamma och hon sa en bra grej till mig..
 Jag är alltid FÖR snäll mot folk, jag är väldigt naiv, jag tror aldrig att JAG kan bli sårad eller skadad av en annan människa. Sålänge jag är omtänksam, snäll och generös så kommer inget att hända. Och hon har rätt.. jag kan vara ganska dum och lättlurad ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0