lite svar

Anonym om Jag är vaccinerad!:
det är väldigt liten chans att man dör av influensan:P

Matilda om Jag är vaccinerad!:
Du dör absolut inte av flunsan om du inte har astma eller är överviktig ;)


Jo, jag vet. Jag tog inte vaccinet eftersom att jag är rädd för att dö haha. Jag är inte ens rädd för svininfluensan.
Två av mina vänner har svininfluensan just nu, och de sitter framför Facebook och MSN som vanligt. Så det är inte själva sjukdomen jag är rädd för.
Jag tog vaccinet eftersom att jag träffar ganska många människor, och jag vill helst inte vara ansvarig för att smitta någon annan som kanske kan bli jättesjuk på grund av mig. 

maria om Jag är vaccinerad!:
ska vaccinera mig imorgon. har du fått nå andra biverkningar? :O


Nej jag har faktiskt inte fått några biverkningar än! Jag känner faktiskt ingenting i armen. Det känns bara lite konstigt när jag ligger ner på den, för då känns den lite öm. Men annars inga större problem! Men enligt alla jag känner så brukar man få mest ont på natten eller när man har vaknat dagen efter.
Så det återstår att se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0