Kort och gott

Jobbade från 11-17. Alltså 2 timmar MER än jag egentligen skulle jobba. Det var kaos i butiken så jag bestämde mig för att stanna kvar och hjälpa till.
Efter 8 timmar utan mat så mådde jag inte så suveränt, så jag ringde mamma från bussen i Oxie och bad henne värma maten till mig ahaha. Började äta maten med JACKAN på. Så hungrig var jag.

Sen softade jag framför TV´n i en timme tills pappa kom hem. När han var hemma igen så gick vi ut för att övningsköra. Bilen är jättesöt, men den var lite skum. Pappa ska nog lämna in den på service för säkerhets skull. Vi körde runt i 2 timmar och hämtade även upp Jasmine från Caroli. Så nu är vi hemma hos mig.

Jag har inte suttit ner och vilat en enda minut idag haha. Är så jääävla utmattad!!! Kan somna vilken sekund som helst..
Men vi ska ta bussen strax, jag tror det blir Mascot ikväll.


Mina nya söta ägodelar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du nu? slutat telefonförsäljning?

2009-11-22 @ 00:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0