jobb jobb och jobb

Sitter på Norbridge nu. Kom hit för en stund sen. Börjar jobba om en kvart ungefär :).
Har varit i skobutiken idag från 10-16, och det gick jättebra.
Skobutiken heter City Bror Skoaffär och ligger bredvid Myrorna på Möllan. Någon frågade vilken skoaffär jag menade, så där har ni svaret!

IDAG ÄR DET LÖNEDAAAAG WIHO!
Har redan slösat en hundralapp.. jag är dålig med pengar, jag vet. Jag vet inte ens vart pengarna har försvunnit?
Jag köpte bara en banan, en risifrutti, en Brämhults juice, 30 kr till busskort (resten betalade pappa), en 30-grams mörk choklad. Men idag var det i alla fall inga dåliga köp.. Jag behövde nyttig fika till jobbet:)

PS: Har slutat med chokladen. Och om jag köper choklad någon gång så är det mörk choklad som gäller. Kör på 70% ren kakao. Det är så det ska vara!

FAN VAD JAG SKRIVER ONÖDIGA SAKER PÅ MIN BLOGG
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0