HJÄLP

Allt med mitt körkort ger mig panikångest. Halkan är inbokad i mitten av december. Och deras NÄSTA lediga tid är i mitten av januari eftersom att "de ska ta ledigt". Vägverket eller vad det nu är.
Är rädd att misslyckas även om alla säger att jag inte KAN misslyckas. Sålänge jag kan köra så klarar jag det..
Men OM min lärare säger att jag inte är redo att göra halkan i december så måste jag ju avboka den tiden. Och då måste jag vänta EXTRA lång tid för att få en tid efter deras "ledighet"..
Hur fan ska jag göra?

Ska jag satsa på att ta halkan nu, eller ska jag boka den i januari och övningsköra i lugn och ro fram tills dess.. ?
Jag har ju inte bråttom med att ta körkortet. Men jag vill inte heller vänta i EN MÅNAD i onödan när jag hade kunnat klara halkan redan i december?

Tips?? GE MIG TIPSSSS


Kommentarer
Postat av: nicole

du ska absolut göra halkan i december! du ska öva på starter bara och bromsa så klarar du de.

2009-11-09 @ 22:37:43
URL: http://nicolemileson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

gör halkan nu i dec de nt svårt

2009-11-09 @ 22:51:25
Postat av: Anonym

gör halkan, även om din lärare säger att du inte är redo så skit i han och gör den för du kmr klara den

2009-11-09 @ 23:16:41
Postat av: amila

haha nästan alla klarar halkan, den e mer som ett litet test om man kan kalla de så . nästan alla ja känner har gjort en massa fel på halkan men klarat den ändå :) så de e nog inget o oroa sej för :)

2009-11-10 @ 00:18:38
URL: http://sabotic.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså halkan är inte ett prov, utan det är en riskutbildning. du kan misslyckas ja... men det är om du får typ 50 motorstopp. Alltså ajg hatade exakt samma dilemma, sket i min lärare och klarade halkan galant vilket gav mig mer motivation.. tog körkortet i lugn o ro 3 månader efter min halka, så det är ingen brådska heller..så u should go for it!! :)

2009-11-10 @ 02:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0