GOTT FOLK!

Tänkte börja med lite nya grejer här på bloggen.
Men det är upp till er.
Vad vill ni att jag ska skriva MER om? Säg liksom "ämnen". Jag menar inte att jag kommer skriva heeela inlägg om de här ämnena, utan jag kommer helt enkelt börja skriva om dem lite mer i vardagen. För jag vet att jag inte är så "öppen" i min blogg i vanliga fall. Jag brukar ju bara skriva vad jag gör / har gjort osv.
Kommentera om ni har något särskilt på tankarna..

0 kommentarer = inga förändringar på bloggen


Kommentarer
Postat av: s

jag tycker det är bra som det är men videoinlägg är skitkul att se och dina som du gjorde förrut var jättebra.. =)

2009-11-08 @ 09:38:04
Postat av: Anonym

uppdatera mer, helst med bilder:D

2009-11-08 @ 15:25:41
Postat av: =)

Mer bilder på din vardag, och videoinlägg :D

2009-11-08 @ 21:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0