Godnatt

Tack för era tips.. jag tror faktiskt att jag ska låta den tiden vara kvar. I värsta fall får jag väl avboka tiden om jag ej är redo, och vänta lite extra för att få en ny tid. Men jag ska prata med körskolan imorgon och se ifall jag kan kontakta min körlärare. Behöver prata lite med honom också..

Anonym om shopping:
var köpte du väskan:D


SVAR: På Wedins accessoarer! Tror att det stavas så haha :D



Ska nog gå och lägga mig snart.. Är bara irriterad över att mitt hår är blött och mina föräldrar sover så jag kan inte använda hårtorken.
Har läst igenom allt som stod i den länken jag fick i kommentarsfältet om svininfluensan. Nu vill jag VERKLIGEN inte ta sprutan. Men jag bestämmer mig inte idag. Jag går efter magkänslan imorgon..

För er som är intresserade och har tid att läsa:
http://vitamera.se/artikel-fragor-och-svar-om-svininfluensan-p69.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0