Friskis here i COMEEE

Imorgon ska jag gå och köpa mig ett träningskort på Friskis&Svettis.
Ett av villkoren till att jag skulle få bil var att jag skulle börja träna på riktigt igen (mammas villkor såklart).
Även om jag rör på mig varje dag så kan jag inte räkna det som motion. Den enda riktiga motionen jag får är när jag springer till bussen, går på fest/disko och dansar, eller när jag promenerar i stan haha.

Ser fram emot att börja träna igen. Är så glad att mitt kort på Fitness 24/7 gick ut, för där finns ju BARA gym.
Och nu när jag köper busskort varje månad så kommer det inte vara några problem att åka in till stan.

Nu ska jag boka in mig på ett spinningpass till imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0