Fredagen!

Vid 23-tiden tog jag tåget in till stan, åkte hem till Jasmine där Nicole redan var.
Vi satt och snackade en stund om alla möjliga skumma saker haha. Om magont, svininfluensan, första gången vi skolkade i skolan, skräckfilmer osv haha.
Vid halv 1 promenerade vi till Hipp, och vi hade väl ganska kul. Det var både skumt folk och skum musik. Men ibland var det bra musik, så då släppte vi loss haha.
Höjdpunkten var ju när Nicole slog ner en kille HAHA. Det kallar jag en hård jävla lavett.



Dags att färga håret mörkare inför vintern!! grr


En bild säger mer än tusen ord:
En apelsinbit i drickan.
En gammaldags telefon.
Clementinskal på maten
Och allt är Jasmines verk hahaha <3


Jasmines lillasysters ökenråttor biter alltid på gallret.
Jasmine: "Dom gör det eftersom att dem är uttråkade"
Ajnaz: "Jag tror fortfarande att dom helt enkelt är lite störda.. "



JUST DET! Jag glömde fota den fina middagen igår. Mamma hämtade ju persisk mat från stan. Och vi lurade pappa att vi skulle ut och sätta oss på Lilla Torg så fort han slutat jobba, för den persiska restaurangen stänger kl 21.
Vi sa att vi var klara att gå ut, men att han måste komma hem snabbt för att få sin present. Så när han kom hem så stod vi där i typ "hemmakläder" haha. Han bara "Skulle vi inte ut?". Så gick vi in i köket, och där hade vi lagt upp maten helt fint med tända ljus och allt.
Min pappa bara "men varför skulle vi ut och äta på restaurang om ni ändå har lagat mat haha?". Jag bara "vi har inte lagat maten pappa, vi tog hit restaurangen istället:D". Han bara "VA skojar ni :O. Hur fick ni hit maten?".
Han blev jätte chockad när vi sa att mamma hämtade maten i stan, och hon tog BUSSEN fram och tillbaka.
Mina föräldrar har bråkat mycket den senaste tiden, så han blev positivt förvånad haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0