Fredag kväll

Sticker strax till stan. Ska köpa sushi tror jag. Är skithungrig.
Tar med mig maten till Jasmine sen får vi se vad vi hittar på..
Nicole kommer också dit efter att hon har fixat sin mammas naglar =D

Vi ska nog bara ta det lugnt ikväll, för imorgon kväll ska vi på Pieres 20-års fest :). Ser fram emot att träffa en massa bekanta ansikten som jag inte träffat på fleeeera månader ! :D

Lovar att ta bilder ikväll ! Och mina sångförsök tidigare blev inte så lyckade haha, annars hade jag lagt upp dem på bloggen! Pusssss

HEJAR PÅ EDDIE IKVÄLL PÅ IDOL! Min älskade drömman<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar honom oxå haha, men han är gay.. men vill inte gå ut med sin homosexualtitet så han inte förlorar småtjejers röster.. han har pojkvän.

2009-11-13 @ 23:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0