EDDIE <3

Anonym om Fredag kväll:
jag älskar honom oxå haha, men han är gay.. men vill inte gå ut med sin homosexualtitet så han inte förlorar småtjejers röster.. han har pojkvän.

SVAR: Haha seriöst? Men jag tror faktiskt att det hade stått i NÅGON nyhet ifall folk hade haft nåååågon misstanke om att han e homosexuell. Och om han nu är gay så är hans pojkvän en väldigt lycklig man hahah :D.
I mina fantastier är Eddie väldigt heterosexuell, oh YEAH
Jag älskar EDDDDIIIE. Får fjärilar i magen när jag ser honom sjunga eller prata, GULLUUUNGE :D



Sitter hos Jasmine nu, Nicole är också här! hihi.
Har ätit susssi idag (sushi) mums.
Ska snart hem. Ska upp tidigt och duscha, torka håret osv. Sen sticka till stan! Måste köpa smink, och kanske något till Piere :D
PUSS på rumpan


Kommentarer
Postat av: Anonym

eddie är iranier också, visste du det

2009-11-14 @ 00:31:36
Postat av: Danne

posta detta på din blogg

ALLA SOM ÄR PÅ IDOL ÄR GAY!!!.SLUT!!

2009-11-14 @ 13:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0