Bara så, för att vissa ska fatta

Jag försöker leva mitt liv så gott det går. Jag är exakt samma Ajnaz som jag alltid har varit. Men jag försöker sysselsätta mig med så mycket jag bara kan. För jag vill inte falla tillbaka och börja må så kasst som jag gjorde för ett antal veckor sedan.

Innan var jag hemma dygnet runt, men nu har jag insett att jag mår som bäst när jag är med mina nära och kära. Jag hade kunnat spendera större delen av min tid ensam i mitt rum, men om jag gör det så får jag bara tillbaka ångesten som jag hade innan.. och jag orkar såklart inte må dåligt igen, det är väl ganska uppenbart?

Jag skriver detta eftersom att många har undrat varför jag helt plötsligt har börjat vara med mina vänner oftare, och varför jag är "ute" hela tiden.

1. Jag har insett att mina vänner ger mig det stödet som jag behöver när jag mår som sämst. Och jag har behövt deras stöd en hel del den senaste tiden.
2. Jag har roligt med mina vänner
3. Under hela gymnasiet har jag varit för upptagen för att kunna umgås med mina vänner, och nu har jag chansen att spendera mer tid med dem, och därför gör jag det.

Så Snällaaaaaaaaaa, sluta hitta på era egna slutsatser. Jag har en anledning till att jag inte sitter hemma så som jag brukade


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du ska ha kul och va med dina vänner. du e inne i din bästa åldern ju :)

2009-11-01 @ 18:05:56
Postat av: Anonym

preeeeeeeach!

2009-11-01 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0