Bla bla blaaaaaa

Jobbet gick bra tidigare idag. Jag stog inte stilla på 5 hela timmar:) duktigt av mig.

Har varit hos Jasmine o tittat på film senare på kvällen. Vi såg på The Last House On The Left, eller något sånt. Den var absolut inte läskig men fyyyyfan vilken ångest man fick. Det var verkligen en sån där film där man sitter och biter på naglarna samtidigt som man skriker KOM IGEN!! SPRIIIING! TITTA ÅT ANDRA HÅLLET! NEEEEEEJ! hahah. Men den var bra :)

Vid halv 1 åkte jag hem med pappa. Han var på Café 5 vid Caroli, så jag slapp gå så långt i mina klackar.

Imorgon ska jag jobba igen från 11-15, så det är inte så länge :). Tänkte ta en runda på stan efteråt om jag orkar..

 Måste upp kl 9.00 och duscha osv (fan jag kommer ha lockigt hår imorgon). SÅ NU SÄGER JAG GODNATT

PS: Pappa ska ta tåget till Växjö vid 13-tiden imorgon för att hämta bilen som min bror har haft de senaste veckorna. Han är nog tillbaka i Malmö senare på eftermiddagen om allt går enligt planerna. Ska test köra bilen då! Har fan inte kört bil på 3 veckor..


Kommentarer
Postat av: Cey

SV: Jag vet! deras Sushi e verkligen skit god.. Sushi över huvudtaget är skit gott!

2009-11-21 @ 19:39:53
URL: http://ceey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0