Bilder från helgen


Igår innan jag skulle till butiken på morgonen


Softade hos Jasmine efter jobbet medans jag väntade på att mina föräldrar skulle hämta mig.
Detta är alltså Jasmines brännmärke hahaha shit. McDonalds kan vara farligt !!
Jag hann alltså inte åka hem efter jobbet, så min mamma fick hämta övernattnings grejer till mig. DET ENDA mamma tog med sig var typ min ögonbrynspenna, underkläder och tandborste hahah. Tack o lov att jag hade puder och nyköpt foundation i min väska..


Pappa på det vanliga stoppet påväg till Växjö:) En stor Statoil :D


Precis när vi kom fram till Växjö.


Araz hade redan packat ner det mesta av smågrejerna i kartonger. Men vi fyllde några kartonger till, gjorde i ordning alla stora möbler, rensade badrummet, köket, tog ner gardiner osv.
Sen tittade hela familjen på This is it innan vi gick o lade oss :D


Söndagen.
Det tog oss sammanlagt 4 timmar att flytta ner ALLT till flyttbilen och även flytta upp allting till den nya lägenheten. Hans gamla byggnad hade bara trappor, och han bodde på 3e våningen, så den jobbigaste biten var att tömma den gamla lägenheten.
Det blev däremot lite lättare när vi skulle flytta in grejerna, för den nya byggnaden hade hiss.


Här har vi fixat de största möblerna i sovrummet och vardagsrummet.
Bilden är på en del av vardagsrummet.
Hans nya lägenhet är UNDERBAR. Så jävla fin och modern.

PS: Jag övningskörde halva sträckan till Växjö :)
Och det var alltså i MÖRKER. Jag är bäst:)
Landsvägskörning, AVKLARAT! haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag undrar hur din lön på norbridge är upplagd? Är den bara provision eller typ lite fast och resten provision? =)

2009-11-30 @ 14:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0