Bara sådär

Vaknade ganska sent idag. Men jag hann duscha och äta frukost innan jag begav mig in till stan.
Köpte mig en mascara och en present till Piere från mig, Jassi och Nicole.
Nicole kunde inte komma till stan och Jasmine jobbade, så jag gick och hittade något fint från oss alla :D


Skulle köpa denna muggen först, men det blev en annan till slut. Köpte även lite annat smått o gott till honom. Visar bild sen! Just nu är uppladdningen jätteseg.


Sushi från igår, mumsis

Outfiten som jag hade planerat att ha ikväll blir ändrad.
För några dagar sen bestämde jag att jag skulle ha på mig mina nya nit-skor, beigea shorts och svart linne. Men det är jättekallt ute idag, så jag funderar på att ta lackleggings med någon random överdel istället. Vill verkligen inte ha jeans.. Men vi får se.. min snygga plan förstördes i alla fall haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0