Ångest inlägg hahah.. UTTRÅKAD

Somnade runt 5 i morse. Vaknade lite över 12 och kände för att ta en låååång dusch, vilket jag gjorde. Sen såg jag att det var underbart väder ute, så jag planerade att sticka till stan en stund och promenera lite och kolla lite i affärer och kanske ta en snabb fika.

Men sen tänkte jag: Butikerna stänger vid 16-tiden, kl är 13.20 nu, jag måste åka hemifrån SENAST 15.00 för att hinna vara i stan ett tag, vilket betyder att jag måste hinna äta, torka håret, platta håret, sminka mig lite, och även städa mitt rum på 1 och en halvtimme.
Så ni kan ju gissa vad jag valde att göra? Jag gick inte ut.
Jag tänkte liksom, skitsamma, jag ska ändå till stan och äta sushi sen, och efter det ska vi till Mascot och chilla en stund. Men nu blir det antagligen inte av!!
Så nu har jag fett med ångest att jag aldrig stack ut..
JAG VILL INTE SITTA HEMMA IDAG. Vill någon hitta på något? Äta? Fika? Spela biljard? Bowla? Promenera? Listan är lång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0