Allt är borttaget

Jag har tagit bort alla inläggen om "situationen". Jag uppskattar alla era fina kommentarer. Men det kändes jätte omoget att skriva allt här. Jag ångrar att jag skrev något från första början, jag ångrar det med hela mitt hjärta. Jag borde ha sagt något med min mun istället, men nu är det försent för det.
Men jag har i alla fall insett att jag gjorde det misstaget. Det är det viktigaste.

Jag hade släppt hela denna situationen fram tills igår. Jag levde mitt liv utan skitsnack, drama, bråk, tjafs, hat osv. Men nu har jag blivit deppig igen på grund av allt.
Det känns som att det är dags att jag drar mig ur detta. Jag orkar inte vara inblandad mer.
Jag har gjort allt jag kan göra för att LÖSA detta. Jag har försökt vara "peacemaker". Men nu har jag insett att man inte KAN lösa allting. Så är det helt enkelt. För att kunna lösa något så måste ALLA vilja lösa det. Det funkar inte bara från EN sida.
Nu kan jag leva vidare med ett gott samvete, och en ren blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0