Yoyoyoooooo

Har solat i 2 timmar idag :) alltså i solen, inte solarium, men det tror jag att ni förstod haha.
Jag hade som sagt en lektion i morse där vi skulle få information om TOEFL-provet. Men jag gick aldrig dit och sjukanmälde mig istället för hela dagen. Min hemska "tjejvecka" började i morse så jag kände inte riktigt för att åka ända in till skolan för att lyssna på information om ett prov som jag inte ens ska skriva.

6 skoldagar kvar!!!!
Helt sinnesjukt. Eller egentligen är det 13 skoldagar kvar. Men jag räknar inte med måndagen och tisdagen innan studenten. Och jag räknar heller inte med hela den veckan innan studentveckan, för vi har inga inlagda läxor eller prov då. WOHOOOOO

Förresten, jag har tagit jobbet som jag fick. Jag har kommit överens med dem om att jag inte kan börja jobba innan min student, så de har sagt att jag ska få skriva in mig efter min student istället, vilket är skitbra. Hoppas bara att de håller vad de sagt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0