Lördag..

Fan att Norge vann Eurovision. Jag förstår det inte? Av ALLA år så tyckte jag att detta årets Eurovision hade flera stycken bidrag som var superbra. Men Norge ska vinna? RIktigt fattigt.
Jag hejade på Azerbaijan, Island, Turkiet och Tyskland från första början. Tyckte även att många andra var superbra, men de var mina 4 favoriter.

Idag har jag varit hos Danne i några timmar, vi tittade på Eurovision tillsammans, och innan det så tog vi det bara lugnt och åt godis. Jag har pluggat ganska lite fysik idag, och jag ligger långt bak i min planering så jag har skitmycket att ta igen imorgon. Har ungefär 7 kapitel kvar att gå igenom och jag har 3 dagar på mig. Nice.. Jag fixar det.. eller rättare sagt, jag MÅSTE fixa det !

Och anledningen till att jag sitter uppe NU är för att jag har gjort färdigt rättningen på projektarbetet, och även börjat lite på kemilabben.
Så nu har jag mycket mindre att göra imorgon. Skönt.

Men nu ska jag sova, jag orkar inte mer inatt haha

Har tagit lite bilder idag som jag lägger upp imorgon så fort jag har vaknat.. vilket blir ungefär vid 12 - 13- tiden eller något sånt hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0