Vill ha fler!

Köpte dessa två par shortsen idag. Beiga och svarta :). De sitter jättesnyggt på mig! Och perfekta i midjan. Hatar när shorts passar men att de är för tajta runt magen. Eller tvärtom.. tajta vid låren men passar runt midjan. Bläää



Ville ha shorts i några bas-färger, för jag har bara ett par vita shorts just nu som PASSAR MIG. De andra två paren som jag har måste jag träna mig in i hahaha.. :(
Men ska köpa dessa i blå och rosa också. Fast jag måste spara mina pengar till slutet av månaden, annars räcker de inte... tänker inte heller be om pengar för jag har en massa annat o betala för, både för student och bal och klassresa.
Så jag får köpa dem lite senare istället. Om de finns kvar (HOPPAS HOPPAS HOPPAS).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0