Vi ses på måndag igen gott folk! Glöm mig inte tills dess :D

Ikväll ska jag till Prag med klassen :) Och även några andra klasser! Det kommer bli kuligt hihi (hoppas jag!!!). Ska försöka göra det bästa utav situationen i alla fall. Jag hoppas bara på att jag INTE blir sjuk eller något sånt. Min lilla förkylning är över, men idag var jag med Danne och han har också blivit förkyld, så jag hoppas att jag inte har blivit smittad!!
Men jag kommer sakna min baby :(

Och fyfan vad jag saknar mina vänner! Alltså jag har inte umgåtts med mina vänner sen Danches inflyttningsfest, alltså förra helgen!! I helgen blir det alltså TVÅ VECKOR sen jag träffade mina vänner senast. Helt sinnesjukt. Känner mig helt ensam haha. Skönt att jag är heeeelt ledig när jag kommer tillbaka från Prag, för då ska jag umgås med mina vänner mycket mycket mer, I love them :)

Idag hade jag sista provet förresten! SLUTPROV I FYSIK B! Och det gick faktiskt ganska okej. Jag behöver få ett BRA VG på slutprovet för att få VG i betyg, men det kommer jag inte få haha. Så jag blir nöjd med ett G. Vad har jag för val egentligen? Haha.

Puss på er!!!
Jag vet inte när jag kommer kunna blogga nästa gång, men annars så blir det på måndag! Vi är hemma på måndag morgon kl 8 :D

Då blir det en roligare blogg, och främst av allt.. MYCKET BILDER FRÅN PRAG!

Kommentarer
Postat av: sofia

ha så kuuul :D

2009-05-20 @ 19:46:06
Postat av: bitte

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0