Svar på kommentar

Tack för den fina kommentaren om min klädstil hihi.
Själv tycker jag att min klädstil är helt normal. Jag är en sån person som köper det jag tycker är fint, och det som sitter fint på mig. Jag köper inte allt som är "mode". För ni vet ju vad mode går ut på.. Ena dagen är det mode, andra dagen är det UTE. Och jag orkar inte följa trenden och köpa kläder som helt plötsligt är "ute" efter 1 månad. Men tack så jättemycket !! Gulligt sagt :)

Och nej, jag är inte alls sur på Jasmine eftersom hon köpte samma studentklänning som mig. Hade vi gått i samma klass så hade jag brytt mig väldigt mycket, men nu går vi på två helt olika skolor så jag bryr mig inte alls. Jag tycker bara att det är kul :).


Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar så snäääääääll haha, och jag tycker också att din klädstil är jätte fin :D:D

2009-05-04 @ 15:41:54
Postat av: Anonym

om man väljer natur/natur verkar det som om det är jätte mycket plugg och det är ju just den linjen du går väl:P? fast hur hinner du då med allt tex.gå ut med kompisar,festa,träna osv.. för det verkar vara en jättesvår linje

2009-05-04 @ 16:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0