Svar på kommentar

Hmm.. jag har själv en ganska så bra plattång. Den är av märket GA.MA Italy eller något. Köpt på frisörsalong. Men den är ganska så gammal och sliten så jag måste också köpa en ny snart.
Så tyvärr.. har jag inte koll på de senaste plattängerna.. Men det finns en jag vill ha som är supersöt och skitbra! Har sett den på Åhléns och den finns i olika färger. Limegrön, vit och rosa bl.a. Kolla upp dem:). De är av jättebra kvalité, är jättetunna och självklart gjorda av keramik och inte metallplatta.

Och anledningen till att Rebecca inte har kunnat blogga är eftersom hon typ bor hos sin kille just nu. Han har nyss köpt en ny lägenhet så hon är ju såklart där väldigt ofta. Aww de är så söta tillsammans hihi :D.
Och eftersom han inte har fixat internet än så kan hon inte komma in på bloggen. Men hon är snart tillbaka jag lovar er:D. Hon har lovat mig med! hahah


Nu ska jag ta en varmdusch och sen ska jag sooooooooova
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: s

e rebbeca o danche tsm????????? jag vissteeeeeeeeeeeeeee hihi, hon försökte luras i sin blogg med att det var en annan som var hennes baby. hehehe. jag synade hennes bluff

2009-05-10 @ 04:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0