Svar på kommentar

Jag vet att många människor inte kan hjälpa att de föds med AIDS. Och precis som du sa, vissa människor har inte mycket kunskaper eller resurser för att kunna skydda sig. MEN, det finns fortfarande måååånga miljoner människor som KAN och VET hur man kan skydda sig mot AIDS, men de gör det inte ändå. Det är dem jag syftade på. Du borde kanske ha tänkt på det? Jag är inte så okunnig som du kanske tror.

Nu ska jag till Entré. Ska se om jag hittar någon söt balklänning. Ska också kolla ifall jag hittar någon mp3. Vill ha en mp3 !!!!!!!!!!


Vill ha denna. Runt 800 kr tror jag att den kostar.
45 timmars speltid
4 GB minne
Perfekt!
But I am broke..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0