Studentlekar

Vaknade tidigt, duschade och allt det dära. Klockan 3 åkte jag till stan, träffade Nathalie och därefter gick vi till Johan där Emma och Johan var (förkrökaa!!!).


Emma


Alkohol i bluuudet

Sen gick vi till Kungsparken för att ha studentlekar. Jag var rätt klädd för att bli nersmutsad, hade ingen väska eller något dyrbart på mig, så det var bara till att släppa loss. När jag kom dit så märkte jag att det inte alls fanns några lekar, utan allt som gällde var att folk kastade ner varandra i den äckliga ankdammen. Det var skitroligt att titta på, men det var verkligen ingenting som jag ville vara delaktig i, så jag njöt av att se andra ungdomar bli dränkta i dammen istället hahaha. Jag hade linser dessutom, så jag ville verkligen inte bli nerkastad i vattnet, hade inga glasögon eller någonting som kunde ersätta linserna ifall de skulle flyta iväg.
 Lite besviken, men men, det var i alla fall ett minne för livet (även om jag inte själv blev dränkt).


Folk


Emma.. nyss nerkastad


Folk


Toni ska strax bli nerkastad i dammen!


Han är nerkastad!


Han överlevde


After shot

Efter parken begav sig alla till Gustav Adolfs torg där allt fortsatte i fontänerna. Nathalie som blev nerkastad i park-dammen ville att jag också skulle bli lite blöt, så hon gick iväg i smyg för att kalla på Fredrik som var aspackad och helt skitig. Han hade en badring runt midjan till och med hahha, jätteroligt. I alla fall.. jag ser att han och Nathalie börjar närma sig, så jag började skratta och förstod vad Nathalie hade gjort. Så jag började springa för mitt liv över gatorna och runt hela jävla Gustav, lite pinsamt, men jag vann ändå!! Okej, de fick tag på mig till slut men jag skrek så jävla mycket så de släppte mig till slut.


Studeeeeeeeenterna


Bada bada bada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0