Sola och baaaaaada (minus bada)

Jag vet inte om jag har berättat detta. Men mitt kort till solariet i Oxie funkar inte?!?!?!? Alltså solariet är jättebra och ganska billigt, men det är obemannat. Så man måste köpa sitt inträdeskort inne på Videobutiken här i Oxie. Kortet kostar bara 30 kronor (tror jag), men va fan alltsåååå! Jag gick till centrum för 2 dagar sen och stod utanför och försökte komma in på solariet i kanske en halvtimme! Så himla pinsamt, och jag såg ut som ett monster också! Inget smink, rufsigt hår.. shit asså.

Måste verkligen plugga så att jag slipper sitta uppe till 12 inatt. Men jag vill sola :( Det är fint väder ute så jag funderar på att sola i trädgården idag, orkar inte köpa mig ett nytt jävla kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0