Should i?

Borde jag kanske sova? Hm.. jag är faktiskt ganska pigg :(. Borde inte ha sovit innan idag..

Men jag måste ju fortsätta plugga imorgon, och sen hade jag också tänkt åka till Danne ganska tidigt..

Har nyss läst färdigt all information om Pragresan på onsdag. Ser fram emot det som fan! Liiite nervös är jag.. för jag känner mig liksom inte säker när jag reser på egen hand eller med personer som jag inte känner superbra.. Jag känner mig mer trygg när jag reser med min familj eller med mina närmaste vänner. Det är inte så konstigt egentligen.. men ja..
Samtidigt så är vi så himla många från både klassen och från hela skolan som ska åka, så jag ska försöka slappna av :D.

Nä nu ska jag sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0