Roliga frågor och svar

Hur gammal är du om fem år?
- 24

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
- Rebecca tror jag:D

Hur lång är du?
- 1,57 m tror jag

Vem ringde du senast?
- Danne

Vem ringde dig senast?
- Pappa

Hur löd det senaste sms:et du fick?
- "msn?"

Hur stor är din säng?
- För liten, vet inte exakt hur stor. Vad kan den vara.. det får plats en person i alla fall

Har du stationär eller bärbar dator?
- Både och, men just nu använder jag mest den bärbara eftersom jag inte orkar sitta vid datastolen

Hur många kuddar har du i sängen?
- 2

Hur många landskap har du bott i?
- 2. Skåne, och mammas mage

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
- skoooor. men det beror på? Det är bekvämast med strumpor

Tycker du om kinamat?
- Älskaaaaar det

Tycker du om kaffe?
- hm, vanligt kaffe? nja, jag har ingen vana av att dricka det, men det händer att jag gör det (med mjölk och massor med socker)

Sover du på någon särskild sida?
- nej jag sover lite olika, men jag brukar inte vrida och vända på mig mycket under sömnen faktiskt.

Kan du spela poker?
- Japp, men jag kan inte alla regler, jag glömmer bort vissa kombinationer och så haha

Tycker du om att mysa/kela?
- love it, om jag är på humör

Känner du någon med samma födelsedag som din?
- Ola Salo haha

Vill du ha barn?
- Ja när jag gifter mig en vacker dag:)

Föredrar du havet eller en bassäng?
- mysigare i havet, men jag gillar också bassäng (men i så fall utomhus)

Vad spenderar du helst pengar på?
- BRA mat, typ restaurang och sånt. Men hade jag haft mer pengar så hade jag helst slösat på kläder och skor

Äger du dyrbara smycken?
- ja en hel del, mestadels smycken som jag fått av släktingar i Iran när jag var liten. Men de flesta smyckena är för små för mig nu, så det är därför jag inte använder dem.

Sover du med gosedjur?
- nej, men jag har en del gosedjur i mitt rum eftersom jag tycker synd att slänga ut dem hahaha

Vad har du för ringsignal?
- Lady GaGa - Lovegame

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- jaa det tror jag, någonstans..

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- min stora t-shirt

Flirtar du mycket?
- nja, inte nu när jag har pojkvän ! men innan mitt förhållande så hände det väl. tjejer brukar inte flörta och ta initiativ, så jag gillar killars reaktion när man är den som tar första steget :)

Kan du byta olja på bilen?
- nej jag vet inte ens VAR på bilen man byter olja

Vilken var den senaste boken du läste?
- Förvandlingen av Franz Kafta, skitbra bok

Läser du dagstidningen?
- Ja, metro.

Prenumererar du på någon veckotidning?
- nej inte för tillfället.

Dansar du i bilen?
- vilken bil? haha

Vilken radiostation lyssnade du till senast?
- för längesen för att komma ihåg. vem lyssnar på radio nuförtiden:S haha. de spelar ju bara samma låtar hela tiden.

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
- mitt nummer. hahah skoja. jag minns faktiskt inte.

När var du i kyrkan senast?
- hm för 1-2 veckor sen med klassen. Katolska kyrkan vid min skola, jätte nice faktiskt

Kommentarer
Postat av: jacqueline

svar: hahaha yeeey ! Fööörrlåttttttttt ajnaz. Men jag kommer på din stuuudent iallafall :D hihihi !

2009-05-27 @ 16:53:23
URL: http://jacquelinestephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0