Ny vecka :)

Ja.. och så var det måndag igen. Trevligt trevligt.

Idag har jag inte gjort NÅGONTING, men ska snart börja plugga eftersom jag har prov på torsdag. Hade prov i religion idag och det gick faktiskt jättebra. Kommer nog inte få MVG men jag satsar bara på ett VG ändå. Har fått bra VG´n på de två tidigare proven, så jag behöver bara ett VG för att få VG i betyg. Även om jag får MVG på detta provet så får jag inte MVG i betyg så jag är ganska så lugn:)

Imorgon ska nog Danne komma hit eftersom jag har en kort skoldag. Slutar faktiskt 9.35. Låter skitroligt jag vet. Funderar på att inte gå på lektionen alls faktiskt.. det är ändå bara något informationsmöte. Får väl se.

Ska kolla läget på YouTube nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0