NU FÅR DET VARA NOG

Nu får det fan räcka med alla mina jävla problem-inlägg. Jag orkar inte tycka synd om mig själv längre haha.

Idag var jag med Danne efter skolan, kom hem för ungefär 45 minuter sen. Har varit med honom sen kl 2 :) Nice. Vi tittade på Australia. Faktiskt bra film, och jättebra handling. Jag tyckte bara att den var onödigt utdragen.. 3 hela timmar. Konstigt nog så somnade jag i början av filmen och inte i slutet hahaha :(. Konstiga Ajnaz.
Sedan åt vi på BK :) Jävligt gott. Har verkligen saknat det haha. Men nu ska jag sluta med sånt. Sitter och äter jordgubbar nu .. doppade i choklad.. så jävla gott!





Nu ska jag sortera lite låtar på datorn. Har bestämt mig för att skaffa en mp3 snart. Så fort alla köp inför student och bal osv är ÖVER. Stackars mina föräldrar som får stå för allt. Men är stolt över att min studentklänning och mina skor bara har blivit 950 kr sammanlagt :). Borde fortsätta handla såhär fyndigt! Då kan jag köpa en mp3 haha wihooo

Kommentarer
Postat av: Angelica P

oh så gott :(

2009-05-06 @ 09:45:46
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0