Money troubles..

Nä, det blev inget solande idag. Kom hem från Danne vid 6-tiden, la mig i soffan, somnade till kl 8. Sen kom mina föräldrar hem, de hade handlat en massa till min studentfest, så jag fick hjälpa mamma lägga in allt i kylen och så.

Sitter och äter en sen middag, pasta med kycklingsås och en redbull :D. Bröllopsfixaren med Jennifer Lopez är på TV nu.
Ska äta jordgubbar sen, och jag är jävligt sugen på att doppa dem i choklad! Men vi har ingen choklad hemma, och jag åt choklad tidigare idag hos Danne, så jag ska försöka hålla mig borta från affärerna.

Idag rensade vi i våra skåp i skolan, alltid lika trevligt. Fick gå runt med 9 läroböcker, min vanliga väska, och en väska med 8 block. Jag har ganska så ont i kroppen nu!!!. Blev av med läroböckerna ganska tidigt, men resten fick jag bära. Tack och lov så mötte Danne mig på busshållplatsen och bar min väska med blocken haha.
Fick i alla fall tillbaka 50 kronor för skåpet så det satt fint. Har runt 80 kronor nu och 50 kronor ska jag ge till Hedvig imorgon eftersom hon arrangerar en present till vår mentor. De resterande 30 kronorna får gå till solning imorgon. Hoppas på studiebidrag på fredag! Håller på att få panik här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0