Mitt jobbbbb

Jag börjar jobba den 8 juni förresten. Jobbet är från typ 9-15 varje dag (mån-fre). Det kan vara mellan olika tider, men oftast så är det mellan de tiderna. Under de första 4 veckorna blir jag utbildad på arbetsplatsen i några timmar, och sedan är man ute och jobbar med en handledare de sista timmarna av dagen.
 Det låter spännande, men utmattande. Tänk er att skolan precis har slutat, och jag ska börja jobba typ DIREKT, och under samma tider som skolan.. Det som är skönt är att jag är FRI efter jobbet, inget jävla plugg. Så då kan jag vara med mina vänner och så:D. Så det känns ändå underbart.
Hoppas att det är ett relativt bra jobb.. det är främst provisionslön, så det är egentligen upp till mig hur bra det går. Men jag är duktig på att prata med vuxna människor och låta som en försäljare, jag är dessutom positiv och glad när jag är i allvarliga och seriösa omständigheter. Borgarskolan har uppfostrat och förberett mig väl inför framtiden:) Så jag hoppas att det löser sig..




Mina föräldrar är på fest, jag är ensam hemma och RÄDD. Såg filmen Quarantine med Danne i veckan, så jag är skräckslagen typ varje gång jag är ensam. Hoppas mina föräldrar kommer snart, det är ändå jobb-dag för dem imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0