Min dag

Soooooooooooft

Klarade inte min VG-prövning i Matte E. Bra jobbat Ajnaz! Är inte sur för att jag INTE fick VG, men jag är sur för att jag fick en andra chans och sumpade den också. Så det suger hårt. Men vad ska man göra..

Religion efter det. Fick tillbaka Islam-provet, fick MVG. Wihoo. Men får VG i betyg eftersom jag bara har fått VG på de två tidigare proven. Det suger lite grann med tanke på att jag faktiskt fick jävligt starka VG´n. Men VAD SKA MAN GÖRAAAAAA!

Efter skolan åkte jag till Rebbe :D. Det var kul o träffa henne efter så lång tid. Danche var också där men han satt bara och fes hela tiden, hahaha skoja. Sen kom Rebeccas mormor dit eftersom hon skulle ge pengar till Rebecca för hennes studentklänning.
Efter det gick jag och Rebbe till stan och tittade lite på skor, men vi fick ångest så vi stack därifrån.
Sen växlade jag mina 500 tjeckiska kronor som jag hade kvar. Det blev 157 jävla kronor. Det ska EGENTLIGEN bli 210 kr, men jag fick bara 192 kr? (35 kronors avgift). De kan suga balle.

Ska kanske sola snart. Men jag insåg nyss att jag bara har 70 kronor i plånboken, så jag är typ helt pank. Pengarna måste räcka till fredag för då får jag studiebidrag.. synd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0