Lördag "morgon"

Inatt sov jag undeeeeeeeeerbart ! Jag vaknade ju typ kl 6 igår morse, så jag var sjukt trött när jag kom hem igår kväll.
Vaknade kl 12 idag, fixade frukost, tittade lite på TV. Och vid halv 2 började jag plugga lite fysik. Har 10 kapitel att repetera, och jag har exakt 11 dagar på mig. Så ja.. det blir ungefär 1 kapitel per dag. Hoppas jag fixar det bara.. annars blir det stress!!!!!

Duschade nyss och har pratat lite med mamma om min studentfest. Hon ska laga en massa mat, och hon har bjudit ungefär 50 personer så det kommer nog bli sjukt jobbigt för henne att fixa allt.. tack och lov så ska hon servera kall mat, så hon kan liksom börja laga allting några dagar innan istället för att göra allting på en och samma dag.
Vi får väl se hur det går.
Nu måste jag göra en lista på vilka jag ska bjuda!

Ikväll blir det inflyttningsfest hos Danche ! yey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0